Збудник СНІДу - вірус імунодефіциту людини (ВІЛ), який викликає (синдром) клінічних ознак, які обумовлені глибоким ураженням імунної системи організму. Стійкість цього вірусу у зовнішньому середовищі невисока. Він гине при температурі + 100 С миттєво, при + 56 С протягом 30 хвилин, швидко руйнується під дією спирту, ефиру, ацетону, пероксиду, водню, хлоровмістких препаратів та сонячних променів.
Збудник СНІДу виявляється в різних біологічних рідинах організму, в найбільших концентраціях він присутній в крові і спермі. ВІЛ уражає живі клітини (лімфоцити) і розвивається в них. Живі клітини використовуються як "інкубатор", в якому відбувається їхній поділ і розмноження. Розміри ВІЛ дуже малі: на лінії довжиною в 1 см може розміститись близько 100 тис. вірусних частинок. Вірус повільно викликає тривалу хворобу з певним латентним періодом (час з моменту ураження до проявів хвороби) від 1 до 15 років. При цьому людина, яка заразилася, відчуває себе здоровою, являючись джерелом розповсюдження хвороби.
середа, 23 грудня 2015 р.
Що ж таке СНІД?
СТОП - СНІД !
СНІД. Темпи розповсюдження хвороби не зменшуються
субота, 28 листопада 2015 р.
Навчання з Інтел
Навчання розпочалось.
Модуль 1.Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
1. Познайомитися з методом навчальних
проектів.
2.Створити публікацію про особливості
використання методу навчальних проектів.Модуль 2.
До переваг застосування
методу проектів можна віднести:
- Зростання самостійності та поліпшення ставлення до навчання з боку учнів
- Академічна успішність учнів така ж або краща, ніж при використанні інших методів навчання, адже при використанні методу проектів його учасники відчувають більшу відповідальність за власне навчання та його результати ніж при використанні традиційних методів.
- Можливість розвивати складні уміння та навички, такі, як навички мислення вищих рівнів, навички вирішення проблем, вміння ефективної організації спільної діяльності та більш ефективно спілкуватися
- Доступ до ширшого вибору можливостей, способів та інструментів навчання завдяки стратегії залучення до роботи над проектом людей з різним досвідом та культурними відмінностями
Модуль 3 та модуль 4.
Третій модуль пояснив чого мені треба
навчитись: я хочу опанувати стратегії цілепокладання, вимога щодо 5 цілей дає змогу зробити проект не однобоким, а універсальним та різностороннім.
Потрібно щоб цілі навчання та проектне завдання перегукувалися: тоді легше формулювати завдання на дослідження.
Модуль четвертий - дослідження таблиці "Ціль, метод, інструмент". Розглянула приклади з сайту. Для свого проекту пишу план вивчення теми, а не весь проект.
Потрібно щоб цілі навчання та проектне завдання перегукувалися: тоді легше формулювати завдання на дослідження.
Модуль четвертий - дослідження таблиці "Ціль, метод, інструмент". Розглянула приклади з сайту. Для свого проекту пишу план вивчення теми, а не весь проект.
Модуль 5
- Вчусь використовувати соціальні сервіси Інтернету.
- Обговорила ідеї використання Інтернету для розвитку навичок 21 століття
- Ознайомилася із законами про авторське право
- З’ясувала можливості використання Інтернету для проведення досліджень
- Ознайомилась з прикладами оцінювання Інтернет-ресурсів та способами навчання цьому учнів
- Переглянула форму оцінювання Інтернет-сайту для учнів різних вікових груп
Модуль 6
Ми обговорили проблеми безпечного та відповідального
використання Інтернету
Я навчилась додавати у вікі-середовищі зображення та внутрішні
посилання на вікі-статті
Ознайомилася з особливостями Інтернет-сервісів для
співробітництва та створила документ для спільного редагування та навчилася надавати різний
рівень доступу для користувачів
Модуль 7
Ми визначили стратегії, які дозволять учням адаптуватися до
навчання за методом проектів, обговорили питання, як допомогти учням пристосуватися до
навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання.
Я вчилася створювати учнівські публікації, презентації,
вікі-статті та блоґи для демонстрації виконання учнями проекту.
Корисним було опрацювання і використання можливостей інтернету для роботи над проектом. Загалом у мене не виникає значних труднощів, однак дещо не вистачає часу на все....
Та як наголошує наш тренер із тренінгу "Немає меж для досконалості"...
Модуль 9-10
Сьогодні я чимало думала над шляхами для здійснення диференційованого навчання, яке необхідно втілювати у своїй педагогічній діяльності.
Окрім того, створила документи для фасилітації та план впровадження проекту.
Уже помітно, що зроблена чимала робота
Модуль 11
Ну що ж, усе хороше має свій початок і завершення!!!Щиросердечне спасибі нашому тренеру та усім учасникам нашого тренінгу.
Сподіваюсь, що ми багато чого почерпнули один у одного!
Натхення усім і цікавої проектної діяльності.

Підписатися на:
Дописи (Atom)